Varer du kjøper på nett kan leveres til deg på tre ulike måter:
Du vil bli varslet om at pakken er ankommet via SMS og e-post. Pakken må hentes innen 14 dager. Dersom pakken ikke hentes innen gitt dato vil den uavhentede pakken bli returnert til Nygaard Bad. Uavhentede pakker faktureres med faktisk portokostnad to veier, samt 350kr i gebyr per uavhentet pakke for våre håndteringskostnader forbundet med forsendelsen.
NB! Vær oppmerksom på at noen produkter er lette selv om de har store mål. Produkter lengre enn 90 cm kan ikke sendes som servicepakke, selv om det er under 35 kg.
Du kan velge å hente selv i butikken vår i Haugesund. Du vil ikke bli belastet noe i fraktkostander.
Skader, feil eller mangler
Vær oppmerksom på at du er ansvarlig for å undersøke nøye at varene du mottar ikke har vært utsatt for skade under transport, ved mottak av varer. Dersom varene er skadet, har feil eller mangler når du mottar dem ber vi deg kontakte vårt kundesenter så raskt som mulig for å melde fra om skaden og avtale neste steg. Send epost til lager@nygaardbad.no umiddelbart etter at skaden eller feilen er oppdaget, sammen med bilder av skade på emballasje og på produkt. Er skaden synlig og tydelig oppstått under transport skal transportør informeres umiddelbart og skademelding skal fylles ut på stedet. Du må aldri signere OK for vare som er skadet! Rent juridisk innebærer dette at du godkjenner at varen er i ok stand når du tar i mot den.
Dersom du oppdager skader på produktet etter transportør har kjørt må disse meldes inn senest 7 timer etter mottak. Skadene må dokumenteres med bilder og meldes skriftlig til lager@nygaardbad.no
Nygaard Bad, leverandører og transportør kan ikke ta ansvar for varer som har vært i kundens besittelse lenger enn dette tidsrommet.
Dersom du mottar en skadet forsendelse har du ansvar som kunde å gjøre følgende:
Når du kontakter nygaard bad per epost, er det viktig at eposten inneholder følgende informasjon:
Vi deler ikke din epostadresse med noen andre