Varer du kjøper på nett kan leveres til deg på tre ulike måter:

  1. Småpakker levert på døren fra kun 25,-
  2. Servicepakke , levert på nærmeste postkontor, fra kun 129,-.
  3. Stykk og partigods fra kun 490,- levert hjem i hele Norge!
  • Stykk og partigods - Få varen levert hjem
    Vi samarbeider med bring som leverer varene til deg, mellom kl.10.00 og 16.00. Du velger selv adresse for levering og varene leveres på bakkeplan. Bring vil ta kontakt med deg for å avtale levering. Der må du selv velge hvilken dag det passer for deg å få varene levert, innen 10 dager. Vi tilbyr vi ikke innbæring. 
    Du mottar et sporingsnummer og kan spore pakken på www.bring.no 
    Kostnadene for levering varierer avhengig av hvor tung og stor varene er og hvor i Norge varene skal. Prisen for levering vises på utsjekk siden der du velger leveringsmetode.

 

  • Hent varene på nærmeste butikk – Med klimanøytral servicepakke. Dersom pakken veier under 35 kg vil du få mulighet til å hente pakken på et sted nær deg. Prisen for levering varierer avhengig av hvor tung pakken er og hvor i Norge pakken skal. Prisen for levering vises på utsjekk siden der du velger leveringsmetode.

Du vil bli varslet om at pakken er ankommet via SMS og e-post. Pakken må hentes innen 14 dager. Dersom pakken ikke hentes innen gitt dato vil den uavhentede pakken bli returnert til Nygaard Bad. Uavhentede  pakker faktureres med faktisk portokostnad to veier, samt 350kr i gebyr per uavhentet pakke for våre håndteringskostnader forbundet med forsendelsen.

NB! Vær oppmerksom på at noen produkter er lette selv om de har store mål. Produkter lengre enn 90 cm kan ikke sendes som servicepakke, selv om det er under 35 kg.

  • Hente selv i butikk i Haugesund.

Du kan velge å hente selv i butikken vår i Haugesund. Du vil ikke bli belastet noe i fraktkostander.

Skader, feil eller mangler

Vær oppmerksom på at du er ansvarlig for å undersøke nøye at varene du mottar ikke har vært utsatt for skade under transport, ved mottak av varer. Dersom varene er skadet, har feil eller mangler når du mottar dem ber vi deg kontakte vårt kundesenter så raskt som mulig for å melde fra om skaden og avtale neste steg. Send epost til lager@nygaardbad.no umiddelbart etter at skaden eller feilen er oppdaget, sammen med bilder av skade på emballasje og på produkt. Er skaden synlig og tydelig oppstått under transport skal transportør informeres umiddelbart og skademelding skal fylles ut på stedet. Du må aldri signere OK for vare som er skadet! Rent juridisk innebærer dette at du godkjenner at varen er i ok stand når du tar i mot den.

Dersom du oppdager skader på produktet etter transportør har kjørt må disse meldes inn senest 7 timer etter mottak. Skadene må dokumenteres med bilder og meldes skriftlig til lager@nygaardbad.no

Nygaard Bad, leverandører og transportør kan ikke ta ansvar for varer som har vært i kundens besittelse lenger enn dette tidsrommet.

Dersom du mottar en skadet forsendelse har du ansvar som kunde å gjøre følgende:

  • Gi beskjed til transportør om skaden på stedet slik at transportør får registrert den. Dette fritar deg på ingen måte for å utføre punktene under
  • Ikke signere for mottak av varen før skaden er registrert
  • Dokumentere skaden med bilder
  • Fylle ut skadeskjema og signere på fraktbrev at forsendelsen er skadet
  • Kontakte Nygaard Bad skriftlig innen 7 timer til lager@nygaardbad.no for å informere om skaden som har oppstått, få videre behandling av saken og bestilling av nye varer.
  • La forsendelsen inkludert emballasje være intakt inntil saken er avklart!

Når du kontakter nygaard bad per epost, er det viktig at eposten inneholder følgende informasjon:

  • Ordrenummer og navn ordren står på.
  • Referansenummer på skadesaken som du har fått hos bring.
  • Bildedokumentasjon av skaden
  • Beskrivelse av skadeomfanget